Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

hétfő, január 25

Tervezd a következő győzelmet!

" Most azért add nekem ezt a hegyet, melyrôl az Úr szólt azon a napon..."
(Józsué 14:12)



Joel és Victoria üzenete

A Bibliában Káleb segített Izrael népét bevezetni az Ígéret Földjére. Tetszik nekem, hogy Káleb nem állt meg itt. 80-éves korában azt mondta: "Istenem, adj nekem mégegy hegyet!" Azt mondta ezzel: "Istenem, adj valami tennivalót! Adj nekem egy újabb megbízást!" Azt tervezte, hogy gyôzedelmesen éli le életét. Mondhatta volna: "Istenem, csak hagyj engem nyugalomba vonulni! Fáj a hátam, már alig látok..." Nem. Ô erôs volt, energikus volt, készen állt a következô kihívásra.

Barátom, nem számít milyen idôs vagy, Istennek van új megbízása számodra. Nem lennél itt, ha Istennek nem lenne valami szándéka veled.
Hiszem, hogy ez az új év lesz az eddigi legjobb. Tervezd a következô gyôzelmet! Tervezd befolyásbeli-, bôségbeli gyarapodásod!
Válaszd azt, hogy boldogsággal, békével, erôvel és egészséggel teljes életet élsz! És lépj be hittel abba a gyôzedelmes életbe, melyet Ô tartogat számodra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails