Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

szerda, december 1

Kreatív blogger díjat kaptam!




Ezzel a díjjal lepett meg egy kedves régi olvasóm, Mariann. Szeretettel ajánlom az ő blogját minden 40 feletti (40 közeli) hölgynek.Sok érdekes és hasznos cikk csoportosul az egyik fő témakör a klimax köré.Ugyanakkor a többi téma, vagyis hogyan legyen egy nő fitt, egészséges, vonzó és sikeres, a fiatalabb korosztályt is érdekelheti. Meg egyébként is, aki még nem volt, az biztosan lesz 40-enes, tehát nyugodtan be lehet kukkantani a jövőbe.:-)
A lelkipatika ajtaja mindenki számára éjjel-nappal nyitva áll. Mariann szeretettel fogad új témajavaslatokat is a hírlevélre feliratkozókat pedig egy hasznos tanácsokkal teli, ingyenes E-bookkal köszönti. A témáját nem árulom el, legyen meglepetés azoknak, akik ellátogatnak a lelkipatika40eseknek oldalra.
Köszönöm Mariannak ezt a megtisztelő díjat!
Be kell vallanom azonban, hogy az öröm mellett egy kis fejtörést is okozott. A szabályzat szerint 7 blognak kellene továbbadnom a díjat, ennyit azonban nem ismerek. Kénytelen vagyok "szabályt szegni" és mielőtt vaktában továbbküldeném valamilyen kigooglizott címre, így inkább annak a 2 bloggernek adom át, akiknek már régóta ugyanakkora lelkesedéssel olvasom bejegyzéseit, csodálom alkotásait:


Aki szereti a szemet gyönyörködtető alkotásokat, az feltétlenül nézzen be hozzájuk! Talán még inspirációt is adhatnak egy új hobbihoz?
Ezzel a választásommal már el is árultam valamit abból a 7 pontból, amit a blogger díj szabályzata szerint magamról kell írnom:
  1. Tehát így már nem titok, hogy szeretem a gyönyörű kézimunkákat.
  2. Nem csak szeretem, hanem magam is készítettem már keresztszemes képeket, horgoltam gyöngynyakláncokat.
  3. A legnagyobb szerelmem azonban a rajzolás -
  4. de még barátnőim biztatására sem vettem az időt és bátorságot, hogy blogot csináljak rajzaimból -
  5. mivel fontos számomra szemem fényeinek (férjemnek is kisfiamnak) mindennapos kényeztetése -
  6. ami sokszor finom ételek, új receptek kipróbálásával történik -
  7. és végül, de nem utolsó sorban hálás szeretettel gondolok blogom olvasóira, akikkel fennmaradó szabadidőmben igyekszem megosztani minden olyan olvasmányomat, ami engem is inspirál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails