Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

vasárnap, július 24

Kopogtasd ki a rossz híreket!

Az EFT technika kopogtatási menetéről egy korábbi bejegyzésemben már írtam itt: http://inspiralo-uzenet.blogspot.com/2011/01/legyen-csodak-eve.html
Most egy újabb kopogtatással úrrá lehetünk túláradó érzelmeinken. Akkor is segít, ha rossz híreket kaptunk vagy ha valakit gyászolunk.


A számodra kedves kopogtatási pontokon kopogtatva mondd a következőket!:
Ó, az érzelmeim most túláradnak.
Ez túl sok!
Túlságosan sebezhetőnek érzem magam!
Ez túl sok nekem!
A könnyek, melyek elárasztanak
Ezek a váratlanul feltörő érzelmek
Elfogadom őket
Akkor is, ha nem értem
Mert nem tudom megérteni
Csak hagyom áramolni
Még akkor is, ha túláradó
És túl sok ahhoz, hogy befogadjam
Mintha elvesznék
Mintha összetörnék
Kissé kínos!
De én elfogadom érzéseimet
Ez csak energia
Meggátolhatom, elfojthatom
Vagy megengedhetem, hogy keresztül áramoljon rajtam
Miközben bízom benne, hogy áthalad
És visszatér nyugalmam
Visszatérek a középpontomhoz
Visszatér egyensúlyom
Elfogadom az érzelmeimet
és egész önmagam
Az okos oldalam
A nyugodt oldalam
Az őrült oldalam
A drámai oldalam
Nyitott vagyok arra, hogy a jelenben legyek
Élő legyek
Most, ebben a pillanatban
Testemben és rendben.
Nyugodt, összpontosított és kiegyensúlyozott.

( A technikáért köszönet Margaret Lynch-nek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails