Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

vasárnap, október 7

Nem baj az, ha van pénzed

Dr. Robert Anthony üzenete

Az élet azért van, hogy szolgáljon, nem azért, hogy akadályokat gördítsen az utadba.
Minden, amire vágysz, megjelenik vagy nem jelenik meg rezgésedtől függően. És néha egészen más jelenik meg, mint amit szeretnél - az élet ilyet is adhat neked. Te hívod be.
A lényeg, hogy jól érezd magad, bármi is történik. Úgy meséld el a történetet, amilyennek szeretnéd, hogy legyen.

Néha aggódunk, mert amit akarunk olyan nagy figyelmet igényel vagy olyan sok minden történik életünkben, hogy nehéz megtartani egy szilárd pozíciót. - De te meg tudod tartani. Csak mondogasd magadnak: "Én vagyok felelős. Én vagyok felelős életemért. Én vagyok azért felelős, ami jön. És sokkal fontosabb - én vagyok felelős azért, ahogyan érzem magam."


Ha pénzről van szó, akkor a legtöbb ember félelemből akar belőle többet (ami pedig elzárja az áramlását). Semmi baj nincs azzal, ha van pénzed, de a nagy hiba az, hogy azt a biztonságot kéred, ami mások ígéreteiből jön. A biztonságodnak tudatosságodból kell jönnie, abból, hogy tudod, hogyan működik a vonzás törvénye. Hogy tudod hogyan fókuszálj arra, amire vágysz és tudod hogy ez a fókusz mindig életre kelti azt, amire vágysz, beleértve a pénzt is.

Ne akarj olyan messzire előre nézni az úton! Ne követeld, hogy mások ígérete adja meg neked a biztonságot, amire szükséged van! Ez az, ami megkülönbözteti azt, aki kiáll egy hit mellett és bízik, attól, aki nem tud.

Sok bizonyíték van életedben arra, mely fókuszálásod erejét támogatja. Ne akard mindet egyszerre kitalálni! Csak érezz több megelégedettséget az iránt, amid már van és többet fogsz kapni!

Íme az egyik kedvenc megerősítésem. Használd mindig, ha úgy érzed, tudnod kell egy szituáció kimenetelét!
" Kitalálom menet közben. Nem kell tudnom, kitalálom menet közben."

Ezzel a megerősítéssel azt mondod magadnak, "Az univerzum engedékeny. A jó dolgokat már felsorakoztatta számomra. Minden jó eljön hozzám. A világon semmi okom nincs az aggodalomra. Amikor aggódok, az nem több, mint régi gondolatminták, melyeknek semmi közük a képességemhez, mellyel meg tudom teremteni, amire vágyok. Nincs semmi okom aggódni. Minden eljön hozzám a megfelelő időben, a megfelelő módon. Kitalálom menet közben. Nem kell tudnom, menet közben kitalálom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails