Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

csütörtök, november 15

A tökéletes társ - tanmese

Egy napon egy tanuló megkérdezte Naszreddintől, miért nem házasodott meg sosem.


"Ó - válaszolta Naszreddin - elhatároztam, hogy csak akkor házasodom, ha megtalálom a tökéletes nőt. Így hát évekig kerestem és sok kedves, szép és intelligens nővel találkoztam. "

Egy rövid szünet után folytatta:
" Egy napon megpillantottam őt. Rögtön tudtam, hogy minden tekintetben tökéletes. És amikor megismertem, kiderült, hogy  ő valóban minden szempontból egy hibátlan drágakő volt."

"És? Akkor miért nem vetted feleségül?" - kérdezte a tanuló.

Naszreddin mélyet sóhajtott: " Az volt a gond, hogy ő a tökéletes férfit kereste."

Joel ben Izzy: A mesemondó c. könyve alapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails