Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

csütörtök, január 13

A te oldaladon állnak

    Egy körkérdés eredménye szerint Németországban az emberek több mint 50 %-a hisz az angyalokban. Csak kevesen tudják, vagy akarják elismerni, hogy az angyalok erővel rendelkeznek. Egy ilyen nézet nem illik modern világunkba. Még néhány lelki pásztor is azt a nézetet osztja, hogy nem hihetünk a mobiltelefon és a modern gyógyászat korszakában az angyalokban. De valóban így van?

Évekkel ezelőtt én is így voltam vele. Bár katolikus neveltetést kaptam és tudtam az angyalokról a templomból és a Bibliából, de csak ennyi volt. Sosem jutott volna eszembe angyalokat segítségül hívni vagy életembe hívni. Természettudományi tanulmányaim természetesen megerősítették ezt a nézetet. De egyszer csak egy krízisbe került életem és ezáltal kész voltam kipróbálni, hogy az angyalok tudnak-e segíteni.
Egy barátnőm mesélt nekem hatásukról a mindennapi életben. Természetesen kételkedtem, de oly nagy volt a szükségem, hogy kipróbáltam. És teljesen megdöbbentett a hatás. A depresszív érzelmeim eltűntek, életem jóra fordult. Persze nem egyik pillanatról a másikra és az elején nem is hittem, hogy az angyalokon múlt, de azért újra és újra kipróbáltam.


Nehéz helyzetekben támogatást kértem tőlük - és könnyebb lett. Gyorsabban felismertem, mit kell tennem. Aztán kisebb mindennapi esetekben is kipróbáltam. Parkolóhelyet kértem ott, ahol még sosem találtam - és minden egyes alkalommal pont ott volt szabad hely, ahol szükségem volt rá. Szabad utat kértem egy olyan útszakaszon, ahol mindig dugóban álltam az útjavítás miatt - és dugó nélkül átjutottam. Eltévedtem és túl későn értem volna oda egy megbeszélésre. Megkértem az angyalokat, hogy időben érjek oda, jóllehet az már lehetetlen volt. Amikor 15 perces késéssel megérkeztem, ezzel fogadtak: " Milyen jó, hogy később ért ide, én is pont most érkeztem meg."

Az angyalok a csodák lényei. Már a Biblia is megemlíti erejüket és számos helyen ír róluk. Ők a mi oldalunkon állnak és támogatni akarnak bennünket. Ha meghívjuk őket mindennapjainkba, akkor a helyzetek és kérdések csodálatos módon oldódnak meg. Én ezt már számtalanszor megtapasztaltam. Olyan szituációk oldódtak meg, melyekből azt hittem, nincs kiút. És jobban mint ahogy el tudtam magamnak képzelni. Az angyalok azonban nem segíthetnek nekünk, ha nem hívjuk meg őket és nem kérünk tőlük segítséget. Ha megkérjük őket, akkor minden helyzetben segítenek, a mindennapokban is.

Sokszor azonban nem ismerjük el a hatásukat akkor sem, ha segítenek. Így volt ezzel egy ismerősöm is. Amikor a nehézségeiről beszélt, mindig azt tanácsoltam neki, adja tovább az angyaloknak. Bár látta, miként hatnak életemre az angyalok, mégsem akarta kipróbálni.
"Nem hiszek az angyalokban, ezért nem is tudnak segíteni" - válaszolta állandóan.
"Honnan tudod, ha ki sem próbálod?" - ellenkeztem mindig.
Egyszer aztán felmérgeltem és bosszúsan ezt mondta: " Na jó, akkor kérem az angyalokat, hogy a következő hónapban 2000 Euróval több pénzem legyen!"

3 hónap múlva rákérdeztem, mi lett a kérésével. Persze elfelejtette. Gyakran megesik. Kérünk és aztán elfelejtjük, hogy kértünk valamit. Értelmünk pedig azon elképzelés foglya marad, hogy nem hatott semmi. A problémák pedig már megoldódtak, a kérést teljesítették. Mivel a kérésünket elfelejtettük, nem ismerjük fel az összefüggést. Ezért javaslom, hogy írjuk fel a kérést és a szituációt és ellenőrizzük le, mi lett az eredménye!

Nos, amikor kérdésemmel újra emlékeztettem barátomat a kérésére, egy kicsit elgondolkodott és ezt válaszolta:
" Nem, nem kaptam 2000 Eurót. Erre is számítottam."
Majd hirtelen meghökkent: "Bár mégiscsak kaptam 2000 Eurót. Elköltöztünk és a konyhabútort át kellett volna vennünk. Miután kimondtam a kérést, az előző bérlő csak meggondolta magát és elvitte a konyhabútort. Vettünk egy újat, ami 2000 Euróval olcsóbb volt, mint amit a másikért kellett volna fizetni."

Az angyalok nem kicsinyesek: nem kell hinnünk bennük vagy kérésünk sikerében, nem kell rituálékat vagy szabályokat betartanunk, csak egyszerűen próbáljuk meg!

Hogyan hívjam meg az angyalokat?
Annyira egyszerű, hogy sokan el sem akarják hinni. Ugyanúgy hívhatjuk meg őket, ahogy egy jó barátnőnktől kérnénk valamit: "Angyal, segítségre van szükségem ebben ...., kérlek támogass engem!"
Ennyi elég. Bármikor megtehetjük, ha segítségre van szükségünk: az autóban, bevásárláskor, egy döntés meghozatalakor...
Ha a kérésnek önmagunk számára nagyobb nyomatékot szeretnénk adni, akkor teremthetünk egy különleges atmoszférát hozzá: állítsunk fel gyertyákat, tegyünk fel egy hangulatos zenét, díszítsük fel a helyet, ahol ülünk és ekkor mondjuk ki kérésünket.
Az angyaloknak nincs szükségük erre, de számunkra fontos lehet, főleg a kezdetekkor, mert így nyitottabbak leszünk az angyali segítség befogadására és elismerésére. Kérésünknek nagyobb nyomatékot adunk.

Nem mindig történik az, amit kívántunk. Az angyalok a "legjavunk" elkötelezettjei. Azt teszik, ami számunkra életutunkkal kapcsolatosan a legjobb. Néha nehéz felismerni, hogy az, ami bekövetkezett, jobb annál, amire vártunk. Ilyenkor csalódottak vagyunk vagy annak bizonyítékát látjuk benne, hogy az angyalok mégsem tudnak segíteni. Távolabbról nézve azonban világossá válik, hogy ez a kimenetel jobb volt, mint amit elképzeltem magamnak. Éppen ezért minden kéréshez hozzáfűzöm a következő mondatot: "Ez vagy ennél jobb történjen!"
Nem mintha az angyaloknak szükségük lenne erre, hiszen ők úgyis a legjavunk szerint hatnak. Ez csak nekem szükséges, emlékeztetőül.

Az angyalok a mi oldalunkon állnak és szeretetteljesen akarnak támogatni bennünket, ezért csak azt tudom javasolni, próbálják ki, megéri!

( Dr. Petra Schneider írása alapján)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails