Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

szerda, november 17

Te mit hívsz le?

Joel Osteen üzenete

    Emlékszem, gyerekkoromban volt egy úriember, aki a templomunknak dolgozott. Saját vállalkozása volt. Munkatársaival néha eljött és gondozta a telkeket, elvégezte a javításokat. Nagyon kedves ember volt, rendes, barátságos, de valahogy mindig volt valami negatív mondandója. Valahányszor beszéltünk, mindig elmondta milyen nehéz az élet, mennyire nem megy az üzlet és hogy néhány munkaeszköze nem működik. Problémái voltak otthon is és így tovább... 10 éven át hetente 2-szer láttam, de nem emlékszem, hogy lett volna olyan alkalom, amikor nem mondott valami negatívat.

Szomorú, de ez az ember 55 éves korában súlyos beteg lett. Az elkövetekező 2-3 évet kórházba járással töltötte. Élete utolsó napjai nagyon szomorúak és magányosak voltak. Akaratlanul is arra gondoltam, hogy pontosan ez az, amiről egész életében beszélt - hogy nem tud boldogulni és milyen nehéz az élet. Azt kapta, amiről beszélt. Megjósolta a bukást. Megátkozta jövőjét. Nem vette észre, hogy szaván fogta önmagát.

Én megtanultam a következőt: amit saját magadról állítasz, azt jobban elhiszed, mint amit mások mondanak. Éppen ezért rendszeresen azt kellene mondogatnod: "Áldott vagyok. Egészséges vagyok. Erős vagyok. Értékes vagyok. Tehetséges vagyok. Fényes a jövőm."
Ezek a szavak amint elhagyják ajkad, egyből visszatérnek füledbe. Idővel pedig létrehozzák benned a megfelelő képet.

Lehet, hogy most éppen nehéz időket élsz meg, de engedd, hogy biztassalak! Ne a helyzeted leírására használd szavaidat, hanem helyzeted megváltoztatására! Jelentsd ki a győzelmet! Jelentsd ki, hogy egészséges vagy! Jelentsd ki, hogy kegyelt vagy! Jelentsd ki a bőséget! Amit kimondasz, azzal adsz életet hitednek. Egész nap azt kellene mondogatnunk: "Isten kegyével rendelkezem! Mindent véghez tudok vinni Krisztus által! Áldott vagyok! Erős vagyok! Egészséges vagyok!"
Mindig figyelj arra, hogy szavaidat jövőd megáldására használd, hogy ezáltal lehívd mindazt a jót, mit Isten előkészített számodra!

A nyelv hozhat halált vagy életet (Példabeszédek 18:21)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails