Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

kedd, május 3

Kik vesznek körül?

Dr. Robert Anthony üzenete

Úgy találtam, hogy van valami, ami a legtöbb embert visszatartja attól, hogy a megérdemelt gazdagságot elérje, de ezen a legnehezebb változtatni. A kapcsolatainkra gondolok.

Ahogy terjeszkedsz, növekedsz, úgy fognak a kapcsolataid is. Ha elhatározod, hogy naggyá válsz, akkor a körülötted élők maradásra fognak kényszeríteni. Nem azért, mert gonoszak. Nem azok, hanem ők egyszerűen szeretik a biztonságot és nem szeretik a bizonytalanságot.


Ha az a célod, hogy magasabb szinten rezegj és egyre nagyobb eredményeket vonzz be életedbe, akkor nehéz lesz elérni, (ha nem lehetetlen ) úgy, hogy körülötted mindenki az ellenkezőjét akarja.

Nézd meg a hozzád közel álló embereket! Ha ők nem ugyanabba az irányba tartanak, vagy legalábbis nem támogatnak téged, hogy tovább haladj, akkor ők valószínűleg nem úgy gondolkodnak vagy cselekszenek, mint te. Egészen egyszerűen - ők vissza fognak tartani. Ha növekedni akarsz, akkor hozzád hasonló gondolkodásúakkal kell körbevenned magad.

Olyanokkal töltöd az időd, akik támogatnak és segítenek továbbjutni célod irányába? Vagy olyan emberekre pazarlod idődet és energiádat, akik visszafognak?

Ez egy nehéz lecke volt számomra. Életem egy pontján próbáltam racionalizálni a hazugságot, hogy továbbra is körbevehetem magam azokkal, akiken már túlnőttem. Próbálkoztam, de szívemben éreztem, hogy ők csak lehúznak egy olyan szintre, ahol már nem éreztem jól magam.

Elhatároztam, hogy nem akarom értékes időmet olyanokra pazarolni, akikkel nem akartam együtt élni. Nem volt egyszerű, de sosem bántam meg. Olyanokkal kezdtem az időmet tölteni, akik hozzám hasonló értékekkel, teljesítménnyel rendelkeztek. Nem tartott sokáig és új barátokra leltem, akik támogattak.

Fogadd el a tényt, hogy ha ki akarsz bontakozni, környezeted nem fog támogatni, próbálnak megállítani vagy lelassítanak. Vedd magad körbe olyanokkal, akik osztoznak az univerzum felé küldött rezgéseidben és meg fogod tapasztalni, hogy sokkal könnyebben és gyorsabban éred majd el álmaidat és vágyaidat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails