Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

péntek, június 18

Jessica napi pozitív állításai

Valószínűleg nem kell hangsúlyozni, mennyire fontos, hogyan indulunk neki a napnak.  Szerintem a kis Jessicánál pozitívabban nem könnyű, de azért próbáljuk ki!:-)



A videó önmagában is nagy élményt nyújt, de azért leírom egy pár mondat fordítását. (Már amennyit megértettem.)

"Az egész házam nagyszerű.
Bármit jól tudok csinálni.
Szeretem az iskolámat, szeretek mindent.
Szeretem a papámat, szeretem az unokatestvéreimet.
Szeretem a mamám, szeretem a testvéreimet.
Szeretem a pizsamámat, szeretem a csillagokat.
Szeretem az egész otthonom.
Az egész házam nagyszerű.
Mindent jól tudok csinálni.
Igen, igen, igen.
Mindent jól tudok csinálni.
Jobban, mint bárki más."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails