Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

szerda, január 27

Will Smith sikerének titka (Igen, Hollywood is ismeri a Vonzás Törvényét.)

Ebben a videóban Will Smith arról beszél, hogy miben hisz és hogy miért sikerült ilyen messzire eljutnia az életben.
Ez egy közel 10 perces montázs azokból a felvételekbôl, melyeken Will Smith életfilozófiájáról beszélt, hogy mi inspirálja és mi mozgatja elôre.



Will Smith

Nagyszerû az életem és ezt meg akarom osztani másokkal.

Megosztja velünk életbölcsességeit

Szeretek élni. Azt hiszem, ez fertôzô.  Olyan valami, amit nem lehet hamisítani.

Mindannyunkban létezik nagyság

Will Smith: -A nagyság nem valamilyen csodálatos, ezoterikus, illúziószerû, isteni tulajdonság, amit csak a legjobbak fognak közülünk valaha is megízlelni. Tudod, ez olyan valami, ami valóban létezik mindannyiunkban. Ez nagyon egyszerû. Ez az, amiben én hiszek és képes lennék meghalni is érte. Pont. Ilyen egyszerû.

Mûsorvezetô: - Tudom, hogy ki vagyok és tudom, hogy miben hiszek.

Will Smith: -Tudom, hogy ki vagyok és tudom, hogy miben hiszek.

Mûsorvezetô: - És ez minden, amit tudnom kell.

Will Smith: -És ez minden, amit tudnom kell. Innentôl kezdve tehát tudod, mit kell tenned. Azt hiszem, az történik, hogy mi tesszük bonyolultabbá a helyzetet, mint amennyire bonyolult.

Mûsorvezetô: -Mi keressük a komplexitást. Valaminek bonyolultnak kell lennie ahhoz, hogy megértsük.

Will Smith: -Pontosan. Nem lehet csak ilyen egyszerû

Dehogynem

Mi nem azzal nôttünk fel, hogy ahol voltunk, ott is fogunk lenni. Mi azzal nôttünk fel, hogy szinte teljesen mindegy hol voltunk, mert nagyobbakká fogunk válni.

Nincs rövidített út a sikerhez

A tehetség és a gyakorlottság különválasztása az egyik legnagyobb félreértelmezett fogalom azok számára, akik meg akarnak valósítani egy álmot és valamit tenni akarnak.
A tehetség természetes adottságod. A jártasság azonban órák és órák és órák erôfeszítô munkájának eredménye.

Soha nem tekintettem magam különösebben tehetségesnek. Amiben kiemelkedô vagyok, az képtelen, beteges munkamániám. Tudod, míg mások alszanak - én dolgozok. Míg mások esznek - én dolgozok.

Nem létezik könnyû kerülôút. Akármilyen tehetséges is vagy. A tehetséged megbukik, ha nem vagy ügyes. Tudod, ha nem tanulsz, nem dolgozol igazán keményen és nem határozod el, hogy minden egyes nappal jobb leszel, akkor sosem leszel képes kommunikálni az emberekkel, a mûvészeiddel vagy akivel akarsz.

Az egyetlen velem kapcsolatos dolog, amit határozottan másnak látok az az, hogy én nem félek meghalni egy taposómalomban.
Lehet, hogy nálam tehetségesebb vagy, lehetsz nálam okosabb, de ha együtt kerülünk egy taposómalomba, csak 2 dolog létezik, vagy elsô vagyok, vagy meghalok. Ez valóban ilyen egyszerû.

Egyszerre csak egy téglát rakj le!

Egyik nyáron apja lerombolta cége homlokzatának kôfalát és azt mondta a 12-éves Will-nek és 9-éves öccsének, hogy építsék újra. Azt mondták, lehetetlen megcsinálni. Másfél évig tartott, de megcsinálták.
Will Smith: -És azt mondta: Soha többé ne mondjátok nekem, hogy van valami, amit nem tudtok megcsinálni!

Nem falat próbálsz építeni. Nem azért küldtek oda, hogy falat építs. Nem azt mondod, hogy a legnagyobb, legnagyszerûbb falat fogom építeni, amit valaha is építettek. Nem ott kezded. Azt mondod, lerakom ezt a téglát olyan tökéletesen, amilyen tökéletesen egy téglát le lehet rakni, és ezt csinálod minden egyes nap, és hamarosan lesz egy falad.

Fókuszálj arra, hogy számíts!

Tudja, ez a nagymamám ötlete. Mindig azt mondta, ha itt akarsz lenni, akkor szükséges, hogy jelents valamit. Azt a felelôsséget, spirituális felelôsséget értette alatta, hogy minden csoportot, amivel valamilyen kapcsolatba kerülsz, jobbá kell tenned.

Jól akarom csinálni. Azt akarom, hogy a világ jobbá váljon azáltal, hogy itt voltam.

Azt akarom, hogy az életem, a munkám, a családom számára jelentsek valamit. Ez olyan, ha nem teszed valaki életét jobbá, akkor csak az idôdet fecsérled, tudod? Az életed jobbá válik azáltal, ha mások életét jobbá teszed.

Egy eszme

Egy eszmét akarok képviselni. Lehetôségeket akarok képviselni. Azt az eszmét akarom képviselni, hogy valóban meg tudod tenni, amit akarsz. Az egyik kedvenc könyvem az Alkímista. Paulo Coelho. És én hiszem, hogy bármit létre tudok hozni, amit csak akarok.

Hinned kell

Az elsô lépés mielôtt bárki más a világban hisz benne, hogy neked kell hinned benne. Nincs értelme a B-tervnek, ha esetleg az A-terv nem sikerülne.

Azt hiszem van egy bizonyos kiábrándító tulajdonság amivel minden sikeres embernek rendelkeznie kell. Hinned kell, hogy valami más, mint ami az elmúlt 50 millió év történelmében történt. Hinned kell, hogy valami más megtörténhet!

Konfúciusz azt mondta: Aki azt mondja, meg tudja tenni és aki azt mondja, nem tudja megtenni, mindkettônek általában igaza van.

Semmi sem valószerûtlen

Will Smith: -Realistának lenni - ez az általánosan bejáratott út a középszerûséghez. Miért lennél realista? Mi értelme realistának lenni?

 Mûsorvezetô: - Csak hogy felállítsunk egy korlátot.

Will Smith: - Meg fogom tenni. Ez megvan. A második, amit eldöntöttem, is megvan, így hát várok...

Gondolataink fizikaiak

(Elnézést, de ez a részlet a felvétel nem túl jó minôsége miatt számomra nem volt teljesen érthetô)

Tanulmányozom az Univerzum módszereit.

A döntéshozatalnak felszabadító ereje van. Tudod, dühöngsz és úgy érzed, minden, ami történik, hatással van rád. Határozd el magad, hogy mondjuk mi lesz, kivé fogsz válni, hogyan fogod megcsinálni! Csak döntsd el és attól a ponttól kezdve az Univerzum félreáll az utadból!

Tudod, az Univerzumnak van egy áramlata, amivel megtanultam együtt haladni.

Valóban fókuszálnod kell

Rájöttem, hogy ha a sikernek arra a szintjére akarsz eljutni, ahova én is akarok, akkor nehéz szétszórni és több dolgot egyszerre csinálni. Kell egy elszánt, megszállot fókusz. Valóban minden energiáddal, teljes szíveddel, minden kreativitásoddal fókuszálnod kell.

Támadd meg a félelmeidet!

Will Smith: -Engem a félelmeim motiválnak.
Mûsorvezetô: - Mitôl való félelem?
Will Smith: - A félelem a félelemtôl. Utálok félni megtenni valamit. És azt hiszem fiatal éveimben alakult ki az a hozzáállás, hogy elkezdtem megtámadni azokat a dolgokat, amitôl féltem.
Mûsorvezetô: -Franklin Roosevelt mondta, hogy az egyedüli félelem, amitôl félned kell, az a félelem maga.
Will Smith: -Pontosan.

Képes meghalni az igazságért

Nem félhetsz meghalni az igazságért. Az igazság az egyedüli dolog, melyet sosem törölnek el.

Óvd álmaid!

- Sose engedd, hogy báki is azt mondja neked, hogy valamit nem tudsz! Még nekem se. Rendben?
- Rendben.
- Ha van egy álmod, azt meg kell védened. Akik saját maguk nem tudnak valamit, azt akarják neked mondani, hogy nem tudod megcsinálni. Ha kell valami, menj és szerezd meg! Pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails