Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

szombat, január 30

Ha a dolgok nem elképzelésed szerint történnek

Elôfordult már veled is, hogy valamit nagyon szerettél volna, de nem sikerült? Velem már többször is. 
Csalódott voltál, esetleg dühös? Bevallom, hogy én is, pedig így utólag visszatekintve legtöbbször alaptalan volt. Hogy miért nem szabad egybôl kétségbe esni, ha valami nem sikerül, errôl szól Joel Osteen története:
 

Egyszer beszéltem egy emberrel, aki arra kért, imádkozzak érte, hogy egy bizonyos állást megkapjon egy új cégnél. Nagy lehetôségnek tûnt. Imádkoztam, hogy kapja meg Isten kegyét, hogy a megfelelô szavak jussanak eszébe a meghallgatáson és hogy kedveljék. Néhány hónap múlva csalódottan jött vissza. Nem akarta elhinni, hogy nem sikerült. Nem kapta meg az állást. Mintha eljött volna a világ vége. Én azért azzal bíztattam, hogy Istennek egy jobb terve van.

Kb. 6 hónappal ezután a cégnek, ahol a férfi annyira szeretett volna dolgozni, jelentôs nehézségei támadtak. A munkakört, amit szeretett volna, teljesen megszûntették. Ha megkapta volna ezt a munkát, ma munkanélküli lenne.

Ha a dolgok nem elképzelésed szerint történnek, vagy nem elvárásod szerint, emlékezned kell arra, hogy Isten a teljes képet látja. Ô tudja, hogy mi a legjobb számunkra. Ezért ne aggódj, ne légy csalódott, hanem tanuld meg átadni Istennek és bízz benne, hogy Ô a maga módján megoldja!

Ne feledd, ha csak úgy lehetsz boldog, ha minden elképzelésed szerint történik, akkor azzal csak csalódásnak teszed ki magad. Mondd inkább: "Istenem, ez az, amit akarok. Szeretném, ha így történne. Te tudod, mi van szívem mélyén. Ha nem ez a legjobb számomra, elfogadom, mert tudom, hogy valami jobbat tartogatsz nekem!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails