Ha tetszik, oszd meg másokkal is!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

szerda, február 24

Nem működik a szerkesztő program

Ma úgy indult a napom, hogy nem tudtam az új bejegyzést közzétenni. A szerkesztôben meg sem jelent a bejegyzés. Elôször a háttérben futó vírusellenôrzô programra gyanakodtam, hogy az lassítja le a rendszert.
Sajnos a hiba ezután is fennállt. Ekkor az új sablonra kezdtem gyanakodni és gondoltam, feltöltöm a jó, öreg, régi sablont. Ezek az újak eddig nem váltak be.
A problémát ez sem oldotta meg, de aki keres, az talál. Végsô elkeseredésemben ráklikkeltem a "Segítség" linkre és eljutottam egy fórumba, ahol kiderült, hogy a hiba a szerkesztôvel van. Már többen is jelezték, hogy nem mûködik. Azt javasolták, hogy állítsuk át a rendszert a régi szerkesztôre, mert az még mûködik.
Sajnos közben a blogom egész kinézetét elrontottam, de ígérem, hogy igyekszem rendbetenni.

4 megjegyzés:

  1. Én sem tudtam bejegyzést írni ma egész nap, pedig pont megvolt az ihlet..... :-)
    De én abbahagytam a próbálkozást, valamiféle jelnek tekintettem és elkezdtem olvasgatni különféle cikkeket, pl. az új bejegyzéseidet, amire eddig nem volt időm. Persze, tudom, a "nem volt időm" nem ajánlott kifejezés azok számára, akik tudatosan tervezik, szervezik életüket, de akkor fogalmazzunk úgy, hogy lefoglaltak a különféle feladatok, és most egy hiba miatt elolvastam egy csomó "pozitívan gondolkodtató" cikket nagyrabecsült blogtársaim tollából...... Szóval jó napom volt! Hagyni kell néha, hogy a sors keze írja a forgatókönyvet. ;-)
    (És a cikkedtől megnyugodtam, hogy rendszerhiba és nem tiltották le a blogomat, már majdnem megijedtem:)

    VálaszTörlés
  2. Okosan tetted, hogy vartal. Nekem ez tanulsagos volt, hogy nem szabad egyböl kapkodni, bar lehet, hogy kesöbb valamilyen formaban hasznomra valik az igy szerzett tapasztalat. Sabloncsereben peldaul mar egesz profi vagyok es "veletlenül" az is kiderült, hogy a korabbi sablonomrol miert tünt el a kep. Vagy talan nincsenek veletlenek?...

    VálaszTörlés
  3. Írtam neked emilt, nem tudom, jó helyre küldtem-e és megkaptad egyáltalán......kérdésem lenne "szakmailag" sablon ügyben! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Valaszoltam neked, Hanna. Remelem megkaptad es sikerült megoldani.:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails